دلیل اختلاف قیمت محصولات گاتیو با سایت دیجی کالا

دلیل اختلاف قیمت محصولات گاتیو با سایت دیجی کالا

شاید برای شما این سوال پیش آمده که دلیل اختلاف قیمت محصولات در سایت ما یا سایت همکاران دیگر با دیجی کالا چیست ؟!

آیا کالا اصل و غیر اصل وجود دارد ؟

آیا قیمت دیجی کالا قیمت اصلی می باشد ؟

در این مقاله پاسخ شما را با مستندات خواهیم داد.

دلیل اختلاف قیمت محصولات گاتیو با دیجی کالا

توضیحی درباره نحوه کار دیجی کالا

دیجی کالا تشکیل شده است از هزاران فروشنده و یکی از آن فروشنده ها هم خود دیجی کالا می باشد . این شرکت ادعا دارد که تمامی کالاهای موجود که لیبل کالای غیر اصل ندارند، اصلی و ضمانت اصالت محصول را می کند اما بنا به تجربه شخصی خود من که اتفاقا از مشتریان دیجی کالا هستم، بسیاری از کالاهایی که در سایت دیجی کالا بفروش می رسند و فروشنده آن متفرقه می باشد (یعنی فروشنده خود دیجی کالا نیست و فروشندگان دیگر در سایت دیجی کالا بفروش می رسانند) ، کالای غیر اصل می باشد.

از جمله کالاهایی که جدیدا توسط فروشندگان متفرقه در سایت دیجی کالا بفروش می رسد محصولات لاکچری کوین و گاتیو شرکت بیز می باشد که با قیمت بسیار پایین تری در دیجی کالا موجود شده است.

درباره شرکت بیز

شرکت بیز که محصولات گاتیو و لاکچری کوین زیرمجموعه این شرکت هستند، یک شرکت بازاریابی شبکه ای می باشد که محصولاتش را فقط توسط بازاریابانش به فروش می رساند و پورسانتی بابت فعالیت بازاریابان هر ماه به حساب بازاریابانش واریز می کند که حدودا پورسانتی بین 10 تا 17 درصد می باشد و بهیچوجه با دیجی کالا همکاری نمی کند.

اگر دقت کرده باشید سایت تلنت کالا تخفیفاتی که روی محصولاتش می زند همگی زیر 10 درصد می باشد که دقیقا از همین پورسانت کم می کند و به همین دلیل، تخفیف بالای 10 درصد اصلا بصرفه نیست برای ما و انجام نمی دهیم.

قیمت رسمی محصولات

همچنین شما با مراجعه به سایت رسمی شرکت بیز می توانید قیمت رسمی محصولات را مشاهده نمایید که دقیقا قیمتی هست که در سایت ما قرار داده شده، برای مثال کرم روشن کننده گاتیو با قیمت رسمی 348 هزار تومان تا به امروز می باشد که سایت ما با تخفیفی زیر 10 درصد بصورت موقت گاهی این کرم را در تخفیفات خود قرار می دهد.

قیمت کرم روشن کننده گاتیو در سایت رسمی شرکت بیز

در صورتی که در سایت دیجی کالا این کرم با قیمت خیلی پایین تری بفروش می رسد !! دلیل چیست؟! آیا نباید به اصالت محصول شک کرد ؟ آیا نباید به تاریخ انقضا این محصول شک کرد ؟ بهتر است چند عکس از محصولات گاتیو که خریداران از سایت دیجی کالا در نظرات گذاشته اند در زیر ببینیم که اتفاقا خود سایت دیجی کالا هم نظرات را تایید کرده.

دلیل اختلاف قیمت محصولات گاتیو با دیجی کالا

و موضوع دیگر اینکه کرم روشن کننده گاتیو در سایت دیجی کالا به عنوان کرم روشن کننده گاتیاو R150 بفروش می رسد درصورتی که نام صحیح برند گاتیو می باشد و اصلا محصولی با عنوان گاتیاو R150 در محصولات گاتیو وجود ندارد ! به عکس زیر توجه کنید .

همچنین در زیر توجه شما را به ویدئویی جلب می کنیم، البته ما ادعایی نداریم که تمامی کالاهای سایت های مثل دیجی کالا تقلبی می باشد اما بنا به تجربه شخصی خیلی از کالاهای دیجی کالا غیر اصل و تقلبی هستند.

کلام آخر تلنت کالا

در آخر پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید برای خرید محصولاتی که با سلامتی شما در ارتباط می باشد مخصوصا محصولات پوستی را بخاطر ارزانتر بودن ریسک نکنید و با قیمت رسمی و قانونی تهیه کنید زیرا ممکن است آسیب جدی به سلامت و زیبایی شما وارد کند.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم تا خرید بهتری بتونین انجام بدین و یادتون باشه تیم مشاوره سلامتی تلنت کالا همیشه و بصورت 24 ساعته از طریق پیام واتساپ در خدمت شما می باشد.

دلیل اختلاف قیمت محصولات گاتیو با دیجی کالا

سلامت و شاد باشید