فروش ویژه

قهوه موکا گانودرما بیز

قهوه موکا گانودرما بیز قهوه موکا قهوه ای است که از دانه های بو داده تهیه می شود و سپس با اضافه کردن شکلات، و عصازه قارچ گانودرما آسیاب شده و دم می شود. این نوع قهوه یکی از پرطرفدار ترین قهوه ها است.

ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 700 هزار تومان . همچنین این محصول با ضمانت اصل بودن ارسال می گردد و در صورت مغایرت تضمین بازگشت وجه دارد.
free-shipping
13% ۶۰۰,۳۵۵ تومان
- +

توضیحات

قهوه موکا گانودرما بیز قهوه موکا قهوه ای است که از دانه های بو داده تهیه می شود و سپس با اضافه کردن شکلات، و عصازه قارچ گانودرما آسیاب شده و دم می شود. این نوع قهوه یکی از پرطرفدار ترین قهوه ها است.

قهوه موکا گانودرما بیز

قهوه موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و کاکاو و قهوه عربیکا می باشد.

قهوه موکا قهوه ای است که از دانه های بو داده تهیه می شود و سپس با اضافه کردن شکلات، آسیاب شده و دم می شود. این نوع قهوه سال‌هاست که وجود داشته و از نظر کافئین بسیار غنی شناخته شده است.

طعم قهوه موکا بسته به نحوه تهیه آن می تواند متفاوت باشد. رایج ترین روش تهیه این نوشیدنی، افزودن آب داغ به فنجان یا لیوان حاوی پودر اسپرسو، پودر کاکائو، شکر و شیر یا خامه است.

قهوه موکا گانودرما بیز

مصرف همزمان کافئین وقند می تواند برای حافظه مفید باشد ، مغز این افراد به انرژی کمتری برای یاد آوری امور نیاز دارد. بین مصرف کافئین و بیماری پارکینسون رابطه عکس وجود دارد و مصرف کافئین از احتمال بروز بیماری پارکینسون جلوگیری می کند .

مصرف کافئین اختلالات شناختی در رابطه با افزایش سن و نیز بروز بیماری آلزایمر را کاهش می دهد . کافئین با ایجاد تعادل در عملکرد مغز ، از نقایص حرکتی و نیز زوال عقل پیشگیری می کند . کافئین احساس خوب بودن ، شادی ، انرژی ، هشیاری و اجتماعی بودن را در فرد تقویت می کند .

بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیکی که بر روی انسان ها صورت گرفته است نشان می دهند که مصرف منظم و دوز مناسب کافئین، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را به ویژه در سالمندان کاهش می دهد.

کافئین به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدان، می تواند نقش حفاظتی در برابر اسرس اکسیداتیو در بیماری آلزایمر ایفا کند.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه عربیکا و روبوسکا

قهوه عربیکا بهترین و غنی ترین قهوه در دنیاست .دانه های که ما در این محصول استفاده می کنیم طعمی منحصربفرد دارند. این دانه های خام و بونداده عطر ذغال اخته دارند و بعد از بودادن عطر گل میوه می دهند. این دانه ها در ارتفاعات بالاتری از دیگر انواع دانه های قهوه و در آب و هوای خنک زیراستوایی پرورش داده می شوند.

قهوه روبوسکا کمتر از عربیکا رایج بوده و در ارتفاعات پایین تری در مقایسه با عربیکا پرورش داده می شوند و به همین خاطر طعم شیرینی آنها کمتر است. این نوع قهوه بیشتر در اسپرسوی ایتالیایی استفاده می شود که به آن یک طعم غلیظ و غنی می دهد.

قهوه موکا گانودرما

گانودرما لوسیدوم

گانودرما لوسیدوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، طعم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می شود. قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدهاست. این ترکیبات آداپتوژن یا سازش زا هستند.
قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چین باستان باز می‌گردد.

این محصول به سختی یافت و تولید می‌شود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سالهاست که بر روی این ماده تحقیق میکنند و خواص بیشماری در مورد آن یافته اند.

این قارچ به دلیل وجود فراوان عناصر فعال و آنتی اکسیدان‌ها بسیار مفید می‌باشد.گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما بیز

Dr. Biz Ganoderma Coffee Mocha

منع مصرف: زنان باردار و شیرده

TALENTKALA.IR

BIZMLM.IR

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    علی پاسخ

    عالی. خیلی خوبه

  2. حسینی پاسخ

    فوق العادست