پیشنهاد شگفت‌انگیز

کرم ضد لک لاکچری کوین

کرم ضد لک لاکچری کوین یکی از جدیدترین محصولات لاکچری کوین در بسته بندی 50 میلی بصورت اختصاصی بر روی لک های صورت و گردن کار می کند و باعث کم رنگ شدن و از بین رفتن لک ها می شود.

این محصول با ضمانت اصل بودن ارسال می گردد و در صورت مغایرت تضمین بازگشت وجه دارد.
10% Original price was: ۱,۱۷۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۰۵۹,۰۰۰ تومان.
- +

توضیحات

کرم ضد لک لاکچری کوین یکی از جدیدترین محصولات لاکچری کوین در بسته بندی 50 میلی بصورت اختصاصی بر روی لک های صورت و گردن کار می کند و باعث کم رنگ شدن و از بین رفتن لک ها می شود.

کرم ضد لک لاکچری کوین LUXURY COIN

کرم ضد لک لاکچری کوین، اکسیر زیبایی شماست. این کرم با ترکیبی منحصر به فرد از مواد مؤثر، به شما کمک می‌کند تا پوستی بی‌عیب و زیبا داشته باشید.

ترکیبات اصلی کرم ضد لک کوین

آلفا آربوتین: آلفا آربوتین یک ماده قدرتمند برای از بین بردن لک‌های پوستی و یکنواخت کردن تناژ پوست است. این ترکیب نه تنها لک‌ها را از بین می‌برد، بلکه به پوست شما روشنایی و زیبایی از دست رفته را بازمی‌گرداند.

نیاسینامید: نیاسینامید، یکی از مشتقات ویتامین B3، ماده‌ای ضروری برای تقویت و تغذیه پوست است. این ویتامین محلول در آب، از بروز اختلالات پوستی جلوگیری کرده و به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند.

آلفا بیزابولول: بیزابولول دارای ویژگی‌های متعددی است:

ضد التهابی: کاهش ترشح لوکوترین و اینترلوکین، اثرات ضد باکتریایی و ضد التهابی.

    1. ضد تحریک: محافظت و التیام پوست، کاهش تاثیر تنش‌های روزانه و تسریع بهبودی.
    2. مناسب برای پوست‌های حساس: استخراج شده از گیاهان طبیعی، سازگاری و ایمنی بالا، تسکین بیماری‌های پوستی آلرژیک.
    3. ضد آفتاب: افزایش ارزش SPF در محصولات ضد آفتاب.
    4. پیشگیری از آکنه: نفوذپذیری بالا و اثر حالت‌دهنده، مناسب برای پیشگیری و درمان آکنه.

روغن کالاندولا (گل همیشه بهار): کرم ضد لک لاکچری کوین دارای روغن کالاندولا دارای ویژگی‌های ضد آفتاب و محافظت در برابر پرتوهای مضر خورشید است. همچنین با خواص آب‌رسانی، به زیبایی و رطوبت پوست کمک کرده و آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی را کاهش می‌دهد.

کرم ضد لک کوین برای چه نوع لک هایی استفاده می شود؟

  1. لک‌های ناشی از آفتاب (لک‌های خورشیدی): این لک‌ها که به عنوان “لکه‌های خورشیدی” یا “لکه‌های پیری” نیز شناخته می‌شوند، ناشی از تابش مداوم نور خورشید و آسیب‌های ناشی از اشعه‌های UV هستند. معمولاً به صورت لکه‌های قهوه‌ای یا تیره روی مناطق در معرض آفتاب مانند صورت، دست‌ها و بازوها ظاهر می‌شوند.
  2. لک‌های ناشی از افزایش سن: با افزایش سن، پوست ممکن است تغییرات رنگی مانند لکه‌های تیره (لکه‌های پیری) را تجربه کند. این لکه‌ها معمولاً در نواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند و نتیجه تجمع ملانین در پوست هستند.
  3. لک‌های ناشی از آکنه (جای جوش): جای جوش و لک‌های ناشی از آکنه می‌توانند به صورت لکه‌های تیره یا قرمز باقی بمانند. این لک‌ها ناشی از التهاب و آسیب‌های پوستی مرتبط با آکنه هستند.
  4. لک‌های ناشی از بارداری (ملاسما): ملاسما، که به عنوان “لکه‌های بارداری” نیز شناخته می‌شود، به صورت لکه‌های قهوه‌ای یا خاکستری روی صورت ظاهر می‌شود و معمولاً در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود.
  5. لک‌های ناشی از التهاب پوستی (PIH): این لک‌ها که به عنوان “هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب” شناخته می‌شوند، ناشی از التهاب‌های پوستی مانند اگزما، سوختگی یا سایر آسیب‌های پوستی هستند.
  6. لک‌های ناشی از عوامل ژنتیکی: بعضی از لک‌ها ممکن است ناشی از عوامل ژنتیکی باشند و به صورت لکه‌های مادرزادی یا لکه‌های پنهان در پوست ظاهر شوند.
ویژگی‌های برجسته کرم ضد لک لاکچری کوین

کرم ضد لک لاکچری کوین با بافتی بسیار سبک، به راحتی جذب پوست می‌شود و به شما حس تازگی و لطافت می‌بخشد. استفاده منظم از این محصول، پوستی بی‌نقص و درخشان را به ارمغان می‌آورد.

کرم ضد لک لاکچری کوین با بهره‌گیری از آلفا آربوتین و نیاسینامید، به طور مؤثری لک‌های تیره پوست را کاهش داده و رنگ پوست را یکنواخت می‌کند. این کرم همچنین از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری کرده و پوست را روشن‌تر و شفاف‌تر می‌سازد. ترکیبات طبیعی موجود در این کرم، بدون تحریک پوست، به بهبود ظاهر کلی پوست کمک می‌کنند.

روش استفاده کرم ضد لک لاکچری
  1. قبل از استفاده، پوست خود را به خوبی با یک پاک‌کننده ملایم بشویید و خشک کنید.
  2. مقدار کمی از کرم را بر روی نقاط دارای لک و یا تمامی صورت به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. این کرم را دو بار در روز، صبح و شب، استفاده کنید.
  4. برای بهترین نتیجه، به مدت حداقل 8 هفته به طور مداوم از کرم استفاده کنید.

نکته: قبل از استفاده از کرم ضد لک لاکچری کوین، توصیه می‌شود که یک تست حساسیت بر روی پوست کوچک انجام دهید تا از عدم حساسیت به ترکیبات اطمینان حاصل کنید.

بطور کلی کرم‌های ضد لک با ترکیبات فعالی مانند آلفا آربوتین، نیاسینامید، ویتامین C، کوجیک اسید، و سایر عوامل روشن‌کننده و ضد التهاب به کاهش و از بین بردن این انواع لک‌ها کمک می‌کنند. این ترکیبات با مهار تولید ملانین، یکنواخت کردن تناژ پوست، و کاهش التهاب به بهبود ظاهر کلی پوست کمک می‌کنند.

توضیحات تکمیلی

برند

اندازه

50 میلی لیتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

تماس تلفنی
پشتیبانی تلگرام
پشتیبانی واتساپ