محصولات ویتابلا ساخت کدام کشور است ؟

برند محصولات ویتابلا ساخت کدام کشور است ؟

برند ویتابلا بدلیل شباهت نام و کیفیت محصولاتش خیلی ها تصور می کنند که این برند خارجی و ایتالیایی می باشد در صورتی که برند کاملا ایرانی با کیفیت خوب و درواقع این برند تحت لیسانس می باشد اما در ایران تولید و بسته بندی می شود .

ویتابلا برند زیرمجموعه شرکت بیز یا بازاریابان ایرانیان زمین می باشد و در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و بهداشتی فعالیت می کند و توانسته به انتظارات مشتریان خود پاسخ بسیار خوبی دهد تا جایی که کاملا با برندهای بسیار گران قیمت وارداتی رقابت می کند .

از دیگر خصوصیات برند ویتابلا و محصولات آن در کنار کیفیت خوب قیمت مناسب آن می باشد، به عنوان مثال فیس واش ویتابلا که بسیار هم محبوب می باشد در حجم 300 میل فقط 149 هزار تومان قیمت دارد و در مقایسه با نمونه خارجی بسیار قیمت مناسب و از نظر کیفیت هم کاملا رقابت می کند.

محصولات ویتابلا ساخت کدام کشور است

محصولات مراقبت پوست

محصولات مراقبت از پوست آنهایی هستند که به حفظ سلامت و درخشندگی پوست کمک می کنند و معمولا ترکیبی از موادی است که به مرطوب نگه داشتن پوست، صاف و انعطاف پذیر شدن ، شادابی و روشنایی پوست کمک می کند. همچنین از اثرات مضر اشعه خورشید بر روی پوست شما جلوگیری می کند مانند کرم ضد آفتاب ویتابلا .

کرم ویتابلا

کرم های ویتابلا که معمولا کرم های مرطوب کننده تقویتی پوست دست و صورت و حاوی عصاره های مختلفی از جمله آلوئه ورا ، بادام ، جوانه گندم ، آووکادو و … می باشند که باعث طراوت و تازگی و ویتامینه کردن و همچنین مراقبت از پوست می شود و همچنین تا حدودی از چروک های سطحی هم جلوگیری می کند.

کرم حجم دهنده ویتابلا

این کرم درواقع همان کرم های مرطوب کننده ویتابلا می باشد و متاسفانه افرادی سودجو و فرصت طلب این کرم را به عنوان کرم حجم دهنده با مبالغی بسیار بالاتر بفروش می رسانند ، پس فریب این تبلیغات کاذب را نخورید و برند ویتابلا هیچ کرم و محصولی با عنوان کرم حجم دهنده ندارد.

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات ویتابلا را از سایت تلنت کالا نماینده رسمی فروش این برند با ضمانت اصالت محصول و لیبل سازمان غذا و دارو خریداری نمایید.