بهترین برندهای کرم روز و شب در بازار کدامند؟ تفاوت این برندها در چیست؟ قیمت کدام مناسب تر است؟ چگونه و از کجا کرم روز و شب را تهیه کنم ؟ برای پاسخ به این سوال ها تا انتهای این مطلب با ما باشید.

بهترین برندهای کرم روز و شب

در بازار، بسیاری از برندهای معتبر و محبوب در زمینه کرم‌های روز و شب وجود دارند. انتخاب بهترین برند بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد، اما در زیر چندین برند معروف و پرطرفدار در این زمینه را بررسی می‌کنیم:

  • لاپریر (La Prairie): این برند سوئیسی معروف برای محصولات لوکس پوستی مانند کرم‌های روز و شب شناخته شده است. محصولات لاپریر غنی از مواد مغذی بوده و به تغذیه و بازسازی پوست کمک می‌کنند.
  • لانکوم (Lancôme): این برند فرانسوی با سابقه طولانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده است. کرم‌های روز و شب لانکوم حاوی مواد مرطوب‌کننده و آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند.
  • کلینیک (Clinique): این برند آمریکایی معروف برای تولید محصولات پوستی با فرمولاسیون های پزشکی است. کرم‌های روز و شب کلینیک بهبود متوازن ترکیبات پوست را هدف قرار می‌دهند و برای پوست های حساس نیز مناسب هستند.
  • اِستی لودر (Estée Lauder): این برند آمریکایی برتر در زمینه محصولات پوستی و آرایشی است. کرم‌های روز و شب اِستی لودر حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و ضدپیری برای تغذیه و آبرسانی به پوست استفاده می‌شوند.
  • سیسلی (Sisley): این برند فرانسوی به دلیل استفاده از عصاره‌های گیاهی و ترکیبات طبیعی در محصولات خود شناخته شده است.
دیگر برندهای کرم شب و روز
  • شنل (Chanel): برند شنل نام‌آور در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. کرم‌های روز و شب شانل با ترکیبات مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده، بهبود ظاهر پوست را هدف قرار می‌دهند.
  • کلارنس (Clarins): برند فرانسوی کلارنس با تمرکز بر تولید محصولات طبیعی پوستی شناخته می‌شود. کرم‌های روز و شب کلارنس با ترکیبات گیاهی و ضدپیری به حفظ جوانی و سلامت پوست کمک می‌کنند.
  • دیور (Dior): برند دیور با طراحی‌های مدرن و محصولات با کیفیت در دنیای آرایشی و بهداشتی شناخته شده است. کرم‌های روز و شب دیور از ترکیبات مغذی و آبرسانی کننده برای رطوبت رسانی و حفظ ظاهر جوانانه پوست استفاده می‌کنند.
  • الیزابت آردن (Elizabeth Arden): این برند معروف برای تولید محصولات پوستی و آرایشی با کیفیت است. کرم‌های روز و شب الیزابت آردن با ترکیبات ضدپیری و مرطوب‌کننده، بهبود نرمی و روشنایی پوست را هدف می‌گیرند.
  • آون (Avène): برند فرانسوی آون برای تولید محصولات مراقبت از پوست حساس شناخته می‌شود. کرم‌های روز و شب آون با ترکیبات آرامش‌بخش و آبرسانی کننده، به حفظ ترطیب و تسکین پوست می‌پردازند.
بهترین برندهای کرم روز و شب در ایران

بهترین برندهای کرم روز و شب

تفاوت برندها در چیست؟

خوب تا اینجا 10 برند برتر در دنیا را معرفی کردیم که همگی از باکیفیت ترین ها و محبوبترین در بازار دنیا هستند. اما تفاوت این برند ها در چیست؟ قطعا اصلی ترین تفاوت آنها در نام برندشون هستش. درواقع اکثر آنها کیفیت و حتی حجم یکسانی دارند و خیلی وقت ها این نام برند است که قیمت را مشخص می کند!

البته تفاوت های دیگری هم دارند مثل ترکیبات و فرمولاسیون، شدت تاثیرگزاری، هدف آن محصول و … اما می توان گفت که این رقابت بیشتر در خارج از ایران هستش و برای اکثر کسانی که در ایران هستند این رقابت بین برندها معنایی ندارد زیرا آنقدر قیمت این محصولات اورجینال و برند بالا است که فقط قشر کمی از مردم می توانند اورجینال این محصولات برند را خریداری کنند.

بهترین برندهای کرم روز و شب

مناسب ترین کرم های شب و روز

همانطور که اشاره کردیم قطعا بجز کیفیت، یکی از معیارهای انتخاب ما برای بهترین برندهای کرم روز و شب، قیمت کرم ها هستش.

و این موضوع در کشور ما خیلی بیشتر به چشم میاد چون با وجود تحریم ها و نوسانات ارز و دسترسی سخت به محصولات اورجینال قیمت های این کرم ها گاها چند برابر قیمت جهانی آنها هستش و خیلی از وقت ها اصلا بصرفه نیست که بخوایم حتی بهشون فکر کنیم! (البته برای اکثر مردم) یا بهتر بگم برای ما معمولیا ! 😉

راه حل چیه؟ شاید بهتر هستش در شرایط کنونی قید محصولات خارجی را بزنیم و بریم سراغ محصولات ایرانی.

اولین سوالی که پیش میاد که آیا محصولات ایرانی همون کیفیت را دارند؟ قطعا خیر ! پس باید چیکار کرد که محصولی با کیفیت بتونیم خریداری کنیم؟

محصولات ایرانی به دو دسته تقسیم می شوند. محصولات کاملا ایرانی (که بازم بسته به برندش کیفیت خوب و معمولی دارند) و محصولات تحت لیسانس تولید ایران.

پیشنهاد ما استفاده از محصولات تحت لیسانس هستش.

بهترین برندهای کرم روز و شب در ایران

محصولات تحت لیسانس چه محصولاتی هستند؟

محصولات تحت لیسانس محصولاتی هستند که یا مواد اولیه از خارج از کشور وارد میشه و در داخل کشور این مواد ترکیب و بسته بندی نهایی کرم انجام میشه، یا مواد در داخل تولید میشه اما با فرمولاسیون و کیفیت برند مرجع در خارج از کشور این کار انجام میشه.

اینجوری درواقع شما تقریبا با همون کیفیت محصول خارجی اما قیمت بسیار پایینتر و بصرفه تر می تونین محصول را تهیه کنید.

یکی از بهترین برندهای کرم روز و شب در ایران که تحت لیسانس فرانسه قرار داره، کرم روز و شب لاکچری کوین هستش که با توجه به کیفیت محصولات این برند و رضایت بالای مشتریان میشه گفت شما میتونین با قیمت محصول ایرانی، محصولی با کیفیت خارجی تهیه کنید.

برای توضیحات بیشتر و خرید هم میتونین روی نام کرم روز و شب لاکچری کوین بزنید و محصول را خریداری کنید.

همچنین مشاوران ما همیشه برای دادن مشاوره رایگان به شما هم از طریق تماس هم واتساپ و هم چت پشتیبانی پاسخگو خواهند بود. امیدواریم از مقاله بهترین برندهای کرم روز و شب استفاده کرده باشین. خوشحال میشیم نظراتتون را با ما به اشتراک بزارید.