تاثیر کلاژن بر روی پوست

تاثیر کلاژن بر روی پوست

کلاژن فراوان ترین پروتئین موجود در بدن شما است و وظیفه دارد مانند چسب تمام بدن شما را متصل به هم نگه دارد . شما آن را در بافت همبند پوست ، مو ، مفاصل ، استخوان ها ، عضلات و موارد دیگر پیدا می کنید .

کلاژن یکی از معدود چیزهایی است که واقعاً می تواند سن شما را به عقب برگرداند . تمام درمان های ضد پیری گران قیمت مانند لیزر و اولتراسوند از طریق تحریک کلاژن کار می کنند . کلاژن تقریباً ۸۰ درصد از پوست شما را تشکیل می دهد و در لایه میانی به نام درمیس یافت می شود . کلاژن همراه پروتئین دیگری به نام الاستین به تقویت پوست کمک می کند .

تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد و بعد از ۲۵ سالگی ما کلاژن بیشتری نسبت به مقداری که تولید می شود از دست می دهیم، به همین دلیل است که شروع به دیدن خطوط و چین و چروک می کنیم…

تاثیر کلاژن بر روی پوست

شما هر سال حدود یک درصد از کلاژن خود را از دست می دهید و این موضوع بسیار ناراحت کننده است بطوریکه می توانید در زیر میکروسکوپ تکه تکه شدن شبکه کلاژن را در غشای میانی پوست مشاهده کنید. این نشانه بارز پیری پو ست است.

از عوامل دیگری که منجر به کاهش کلاژن می شوند می توان سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض آفتاب را نام برد. نور فرابنفش و تنباکو آنزیم هایی را که باعث تخریب فیبرهای کلاژن می شوند فعال می کنند . این دو عامل کلاژن و بافت الاستیک را می جوند و در نتیجه منجر به افتادگی و برخی آسیب های مربوط به سن می شوند.

راه حل

اما راه حل چیست ؟ خبر خوب این است که شما می توانید کلاژن را در نواحی مانند صورت گردن و دست ها افزایش دهید.

تاثیر کلاژن بر روی پوست

امروزه کرم ها و محصولاتی زیادی در بازار یافت می شود با عنوان کرم جوانی یا سرم ضد پیری اما پیدا کردن محصولی مطمئن و کارامد و قابل اعتماد کمی مشکل است.

طبق نظرسنجی که تیم تلنت کالا از مشتریان خود کرده است متوجه شدیم که کرم شب و کرم روز لاکچری کوین با دارا بودن مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن ( تحریک ساخت کلاژن و الاستین ) پوست میشود و تاثیر بسزایی در جلوگیری از پیری و جوان شدن پوست دارد و رضایت بالایی را در بازار ایران کسب کرده است.

این کرم ها سرشار از ویتامین ای ، اسید استئاریک ، ویتامین سی ، دایمتیکون و … می باشد که استفاده منظم از این دو کرم نتایج بسیار رضایت بخشی را حاصل می شود.

تاثر کلاژن بر روی پوست

شما عزیزان می توانید این دو کرم را با قیمت رسمی شرکت + تخفیف از سایت تلنت کالا تهیه فرمایید.