سولفات در شامپو چیست؟

سولفات در شامپو چیست؟

سولفات نوعی ماده شیمیایی هست که عامل کف کنندگی محصولات شوینده و انواع شامپو است و انواع مختلفی دارد که رایج ترین و پر مصرف ترین آن ها سدیم لوریل سولفات ( SLS ) ، سدیم لوریل اتر سولفات ( sles ) و آمونیوم لوریل سولفات ( ALS ) می باشد .

سولفات موجود در شامپوی مو با کمک آب، ضمن اینکه چربی، کثیفی و آلودگی موها را پاک میکند؛ سلول های مرده را نیز از بین می برد؛ اما گاهی باعث خشک شدن پوست سر و از بین رفتن چربی و رطوبت مفید موها گردیده و همین امر منجر به خشک و شکننده شدن موها می شود . 

شامپوهاي سولفات فري قدرت كف كنندگي كمتري دارند اما از آنجايي كه مصرف كنندگان تمايل به ايجاد كف بيشتر در زمان شستشوي سر با شامپو دارند ;

راه حل

با انجام بومي سازي فرمولاسيون شامپوهاي سولفات فري بيز ، ضمن حذف سولفات از مواد متشكله ی آن ، با استفاده از مواد اوليه مرغوب جايگزين ، كف كنترل شده ی محصول تا حد ممكن افزايش داده شده كه ضمن حفظ سلامت موهاي مصرف كننده رضايت آنان را از لحاظ جلوه ی بصري محصول در زمان مصرف نيز جلب نمايد.

این شامپوها چربی و آلودگی موها رو با ملایمت و با حفظ رطوبت طبیعی موها پاک می کنند. در حین شستشو سبب شکننده و خشک شدن موها نمی شوند و همچنین سلامت و شادابی موها رو حفظ می کنند .

این شامپوها بعد از شستشو از وز شدن و ایجاد الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری می کنند و به مرور زمان آسیب موها رو ترمیم می کنند .

بطور کلی شامپوهای بدون سولفات با قدرت شویندگی ملایم به تثبیت رنگ مو ، مراقبت از ساقه موهای خشک و پوست سر حساس ، بازسازی و ترمیم قسمت های آسیب دیده مو کمک شایانی می کنند .

شامپوهای سولفات فری ( فاقد سولفات ) برای موهای حساس، خشک، شکننده، آسیب دیده و بطور کلی موهایی که به مراقبت ویژه نیاز دارند، انتخاب خوبی محسوب می شوند. شامپو فری سولفات مخصوص موهای خشک بیز را می توانید خریداری کنید.